9e etappe - Reisverslag uit Roncesvalles, Spanje van Tom Tielbeke - WaarBenJij.nu 9e etappe - Reisverslag uit Roncesvalles, Spanje van Tom Tielbeke - WaarBenJij.nu

9e etappe

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

13 September 2014 | Spanje, Roncesvalles

Deze typeert zich om even rust te nemen voordat we onze reis vervolgen. We moesten om 08.00 uur uit de refugio zijn na ontbeten te hebben ging Harrie weer terug naar St. Pied de port de bikkel . Wij zijn nog even blijven zitten heb gerard een aantal norit tabletten gegeven en later leek hij zich zowaar weer wat beter te voelen. Hierna een kleine wandeling gemaakt om 4 km verder in een dorpje Brueges uit te komen bij 2 refugio 's aangeklopt maar deze waren allebei vol doorverwezen naar een klein pension wel iets duurder maar een luxe kamer met eigen luxe douche. Hier hebben we ons prima vermaakt dorpje bekeken en tussendoor op bed gelegen. We gaan zo om 19.00uur aan weer een pelgrimsmaal beginnen daarna een goede nachtrust om morgen onze reis wandelend te vervolgen