10e etappe naar Akareta - Reisverslag uit Roncesvalles, Spanje van Tom Tielbeke - WaarBenJij.nu 10e etappe naar Akareta - Reisverslag uit Roncesvalles, Spanje van Tom Tielbeke - WaarBenJij.nu

10e etappe naar Akareta

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg Tom

13 September 2014 | Spanje, Roncesvalles

Na een goed ontbijt en een lange nachtrust van 9,5 uur zijn we vandaag begonnen aan een. Naar men zegt een vlakke dalende tocht maar we hebben wel enkelle klimmetjes gehad toen we na 19 km in Zubirie waren dachten we even rusten en we pakken nog eens 5,5 km extra dit was net genoeg eenmaal over waren er weinig plekken maar bij de laatste refugio hadden ze nog net plek voor2
Totaal vandaag ongeveer 25 km.

• 14 September 2014 - 10:47

Annet En Henk:

Hallo Tom en Gerard.

Wel pittig een pelgrimstocht ,maar als het een makkie was voelde het ook niet goed.
    Fijn om jullie zo te kunnen volgen .

Goede reis verder.

• 14 September 2014 - 20:53

Dion & Mieke:

Dag bikkels! hoe gaat het inmiddels? zo te lezen is het geen makkie, wij zijn trots op jullie!! we hebben foto's gezien van harry, erg mooie omgeving! Zet hem op!! xxx

• 15 September 2014 - 03:00

Twan En Dieuwertje:

Hoi pap en Gerard,
    Wij hebben nu even wifi hier, dus zijn weer helemaal op de hoogte van jullie avontuur.
    Leuk om jullie verhalen te lezen! Zet hem op weer en wij beginnen over 2 dagen aan onze trekking, klimmen we met jullie mee.;) Groetjes en liefs vanuit Peru, Twan en Dieuw