11e dag naar Pamplona - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Tom Tielbeke - WaarBenJij.nu 11e dag naar Pamplona - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Tom Tielbeke - WaarBenJij.nu

11e dag naar Pamplona

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

17 September 2014 | Spanje, Pamplona

Gisteravond we lagen nog niet in ons bed of het gesnurk was al begonnen van de Ierse mensen twee stujks, bed uit oordoppen zoeken en proberen te slapen.Vandaag opgestaan om 7.15 uur en gegeten in een klein keukentje voor 6 pers. Met in totaal 24 pers. in 1,5 uur dus achter elkaar aan wassen en brood eten, wij waren uiteraard weer een van de laatsten dus het meeste was al weer op maar goed we vertrokken om 8.15 uur richting Tamplona.De wandeling was redelijk vlak vandaag dus geen grote problemen,na flink doorgestapt te zijn net op tijd gestopt aan het begin van Tamplona., hier in een park 45 min gerust en verder Pamplona ingelopen, we liepen langs een hele hoge muur. En vroegen ons af wat er achter was, toen we door de poort liepen kwamen we in het centrum van Pamplona dus dit was een ouder stadsmuur, we wilden hier weleer bekijken en zochten een overnachtingsplek, deze was snel gevonden en hier hadden ze aparte cabine's om in te slapen een wasmachineen droger dus het eerste wat we deden was douchen en gelijk alle was (want we begonnen iets te ruiken) te doen en daarna het dorp verkend.Tot onze verrassing was er een groot feest in de stad een groot festival met veel muziek en dans.Deze dag 21 km gelopen en alles is in orde.

• 23 September 2014 - 21:34

Ria En Bennie:

Dag heren van een goed leven. Wij hier hard aan het werk en jullie maar een beetje wandelen. Of zie ik dat niet goed. Grapje!
    Als ik jullie verhalen zo lees is het een indrukwekkende belevenis die je niet snel zult vergeten.
    Met enige jaloezie volg ik jullie belevenis , maar als je veel geleden hebt,slaat de jaloezie om in bewondering. Hou je haaks. En nog vele mooie dagen gewenst
    Bennie