laatste weekend thuis voor de wandeling - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Tom Tielbeke - WaarBenJij.nu laatste weekend thuis voor de wandeling - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Tom Tielbeke - WaarBenJij.nu

laatste weekend thuis voor de wandeling

Blijf op de hoogte en volg Tom

30 Augustus 2014 | Nederland, Zwolle

Hallo nu het laatste weekend thuis, laatste dingen inpakken en maandag vertrekken.
Zondag met vrouw en kinderen en aanhang brunchen. Maandag beginnen we aan de reis gaan met de trein naar Lourdes en komen hier dinsdag aan. Deze dag inschrijven voor onze pelgrimstocht en woensdag beginnen we aan onze wandeling van ongeveer 1100km met bepakking. Ik kan het gewicht van de rugzak niet omlaag krijgen wil ik alles meenemen blijf ik steken op 13,5 kg. Het plan is om gemiddeld 25 km per dag te lopen, heb er zin in.
Zal proberen om regelmatig iets te schrijven.

  • 30 Augustus 2014 - 12:13

    Ralf:

    Je staat er zo te lezen goed voor Tom.
    Heel veel succes, en laat als het kan wat mooie berichten achter.

    Gr Ralf.

  • 30 Augustus 2014 - 19:40

    Els Tenhagen:

    hallo Tom,
    Je kent me niet,maar ik ben een kennis van je wandelmaat gerard koopman. zorg je goed voor gerard? hij moet nl straks ook nog kunnen badmintonnen!
    Ik wens jullie veel succes en ga jullie zeker volgen!


  • 30 Augustus 2014 - 19:55

    Rosalie:

    Hee pap!

    Heel veel succes en plezier met je wandelmaat. Ik zeg op naar Santiago!
    Good luck en have fun.



  • 31 Augustus 2014 - 11:20

    Harrie Biesterbos:

    Gerard en Tom. Goede reis morgen naar Lourdes en daarna een bon Camino. Ik zie jullie dinsdag over een week in Saint Jean Pied de Port dan help ik jullie de Pyreneeën over. Houd ons een beetje op de hoogte.

  • 31 Augustus 2014 - 14:33

    Dion En Mieke:

    Ha pap! Heel veel succes samen met gerard met jullie bijzondere avontuur! Maak er wat leuks van samen, geniet ervan en houdt ons op de hoogte:-)!
    Xxxx

  • 31 Augustus 2014 - 21:04

    Fam Bastiaans:

    Tom en Ğerard
    Wwij wensen jullie een hele goede reis,geniet er van en laat alles lekker los. Pas goedop elkaar.wij zien uit naar jullie ervaringen en mooie avonturen.




  • 01 September 2014 - 14:05

    Dieuwertje :

    Heb een berichtje geplaatst alleen bij verkeerde reisverslag, zie ik;) Staat bij voorbereidingen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwolle

Wandeling naar Santiago de Compostella

Wandeling

Recente Reisverslagen:

19 Oktober 2014

12-13-14-15 oktober

13 Oktober 2014

9-10-11 oktober

09 Oktober 2014

7-8 oktober

09 Oktober 2014

5-6 oktober

07 Oktober 2014

3-4 Oktober
Tom

Actief sinds 03 Aug. 2014
Verslag gelezen: 729
Totaal aantal bezoekers 11546

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 15 Oktober 2014

Wandeling naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: